ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

24/1/14

«Οι συνθήκες εκπαίδευσης, επιπέδου Μποτσουάνα στην Αν. Αττική»

Με τα χιλιάδες προβλήματα που αντιμετωπίζει η Χώρα μας σε όλους τους τομείς, γίνεται πλέον γνωστό, πως οι Έλληνες δεν μπορούν να λύσουν τα προβλήματα του «σήμερα» με τον τρόπο σκέψης και πολιτικής πράξης που υπήρχε και υφίσταται μέχρι τώρα.


Θεωρώ απόλυτα σωστή αυτή την σκέψη, η οποία αποτελεί και τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην εκπαίδευση που έχει σχέση με την παραγωγική διαδικασία κατ’ ουσία και με την παιδεία, η οποία προσδιορίζει και το είδος της κοινωνίας. Έτσι ένα σαθρό, χωρίς αξιακό σύστημα, εθνικό φρόνημα πολιτικό status, δημιουργεί κι ένα ανάλογο εκπαιδευτικό σύστημα με τα μύρια προβλήματα, τα οποία αντί να τα επιλύει, δημιουργεί ακόμα περισσότερα.

Πρόσφατα μάλιστα, υπήρξαν δημοσιεύματα για σχολεία στην Ανατολική Αττική και συγκεκριμένα στην Αρτέμιδα και στο Πόρτο-Ράφτη τα οποία λειτουργούν, για την ακρίβεια υπολειτουργούν, χωρίς δασκάλους και τα παιδιά ή παραμένουν σπίτι τους ή στην χειρότερη των περιπτώσεων γίνονται τουρίστες στο σχολείο τους. Οι προσπάθειες αποκατάστασης αυτής απεχθούς κατάστασης από διευθυντές και συλλόγους γονέων, θα έλεγα πως ήταν αξιόλογες, αλλά όταν απευθύνεσαι σε δημόσιους φορείς, τότε καταλαβαίνεις ότι οι αρμόδιοι, όπως αναφέρει και η Διευθύντρια του ενός σχολείου, «απλά σφυρίζουν αδιάφορα».

Η αλήθεια είναι, πως δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση η συγκεκριμένη αντίδραση των υπεύθυνων του υπουργείου Παιδείας, γιατί πέρα από το παιδαγωγικό κόστος, θα έπρεπε εκπαιδευτικοί και γονείς, να αναλογιστούμε τον στόχο που έχει αυτή η «μεταλλαγμένη» παιδεία των τελευταίων 40 ετών και που δεν είναι άλλος από την παραγωγή μιας μάζας άβουλων, ευέλικτων ατόμων προς ανάλωση, ενώ «επίλεκτα» εκπαιδευτικά (ιδιωτικά) ιδρύματα θα λειτουργούν για να προετοιμάσουν μια συγκεκριμένη οικονομική, πολιτική και κοινωνική ελίτ. Υπάρχει, λοιπόν, μια δρομολογημένη υπονόμευση της ελληνικής εκπαίδευσης, η οποία αφορά μειώσεις στις δημόσιες δαπάνες της παιδείας σε όλες της τις βαθμίδες και που γίνονται έντονες μέσω του οικονομικού στραγγαλισμού που υφίσταται σήμερα η ελληνική οικογένεια, σύμφωνα πάντα με τις επιταγές της μνημονιακής συγκυβέρνησης!

Για την Χρυσή Αυγή αποτελεί υψίστης σημασίας η επένδυση στην Παιδεία, στον Πολιτισμό, στην Ιστορία ,η οποία αποτελεί μέγιστο στόχο και βασική προϋπόθεση για την διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας κάθε Έλληνα πολίτη. Η παιδεία, όπως και η υγεία, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση διαπραγματεύσιμο κοινωνικό αγαθό και η κατάρτιση ενός καθαρά εθνικού εκπαιδευτικού προγράμματος πρέπει να στηρίζεται από ένα πλαίσιο ρυθμίσεων, στρατηγικών, μέσων, μεθόδων με φιλοσοφικό υπόβαθρο και διδακτικής ανάλυσης, ώστε να συσχετίζει και να ταξινομεί το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και να φτάνει σε αυτό που επιθυμούσαν οι Αρχαίοι Έλληνες, στο «δέον γενέσθαι». Λέμε ΟΧΙ στην γλωσσική μας αλλοτρίωση, στην περιφρόνηση των ηθών και εθίμων, στην άκριτη υιοθέτηση ξένων τρόπων ζωής και στην επιβολή της διαπολιτισμικότητας. Για εμάς τους Εθνικιστές, η Παιδεία δεν είναι μηχανιστική διαδικασία, αλλά μια σταθερή διαμόρφωση ηθικών αρχών με συνακόλουθη καλλιέργεια εθνικής, κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης των παιδιών μας που θα αποτελέσουν τους νέους Έλληνες πολίτες.


Μελίρρυτη
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...