ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

27/3/14

Η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο είναι το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας

Ολημερίς ανακοινώνουνε τα σχέδια για την επέκταση και το βράδυ τσακώνονται και αναβάλλουν.
Νέα επεισόδια σημειώθηκαν στην διαμάχη ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, με θέμα την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου. Οι υπεύθυνοι της ΕΡΓΟΣΕ κατηγορούν τον ΟΣΕ ότι καθυστερεί τις μελέτες, με συνέπεια την καθυστέρηση της υλοποίησης του έργου. Προσθέτουν ότι οι μελέτες της β΄ φάσης για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο είναι έτοιμες, αλλά καθυστερούν, επειδή στελέχη του ΟΣΕ χαρακτηρίζουν το έργο ακριβό.   

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη εγκρίνει την χρηματοδοτική ενίσχυση ύψους έως 1,8 εκατ. για το έργο «Μελέτες Φάσης Β - Τμήμα προαστιακού σιδηρόδρομου Αττικής: Κόμβος Κορωπίου - Λιμένας Λαυρίου», στον τομέα του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών(ΤΕΝ-Τ).

Η διαμάχη των δύο εταιρειών ξεκίνησε από τον διαγωνισμό συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, ο οποίος κατέληξε στον ΟΣΕ και όχι στην ΕΡΓΟΣΕ.


Η νέα γραμμή, σύμφωνα με τα όσα έχουν εξαγγελθεί, προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου). Η διαδρομή Αθήνα - Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά.

Πρόκειται για ένα έργο που έχει εξαγγελθεί άπειρες φορές και μάλιστα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το .. 2012!

Το έργο αυτό θα τερμάτιζε την απομόνωση του Λαυρίου από το κέντρο, θα ένωνε το λιμάνι με όλο τον σιδηροδρομικό άξονα και με όλη την χώρα.
Τώρα οι αντιπαραθέσεις των υπευθύνων των δύο εταιρειών φαντάζουν ατελείωτες και το έργο βαλτώνει. Γιατί όλοι στην Ελλάδα είναι ανεύθυνο - υπεύθυνοι με αποτέλεσμα τίποτα να μην προχωρά;
Τι συμβαίνει τελικά; Μήπως κάποιοι δεν θέλουν την επέκταση του προαστιακού;
Υπάρχει πράγματι βούληση για την υλοποίηση του έργου; Και εάν ναι, ποιος είναι υπεύθυνος;

Πηγή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...